Instalace Debian Sarge

Martin Masin masin na fzu.cz
Úterý Březen 2 11:57:46 CET 2004

On Tue, 2 Mar 2004, Jirka Zeman wrote:

>  Dobry den.
>
> Zkousim si nainstalovat Debian Sarge a kdyz bootuji z CD 1, tak mi
> instalator vubec nenabidne volbu rozdeleni disku. Jsou tam jenom volby:

	Sarge jsem z CD jeste neinstaloval (naposledy jsem instaloval
Potato a od te doby jen upgraduju), ale nemel by byt problem skocit do
shellu a tam rucne spustit fdisk, provest upravy a pak shell ukoncit -
instalator by se mel vratit zpet do menu.

						Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html