Ktory USB WIFI

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Úterý Březen 2 09:57:09 CET 2004

Prajem pekny den,

rozhodujem sa kupit nejaky wireless adapter, mam moznost to pripojit na
USB alebo lan (PCMCIA nemam). Preferujem nieco male, prenosne. V cenikoch
dostupnych obchodov som nasiel toto:

1. netifo NW-11U, 11Mbps wireless USB adapter, key
2. Microstar 11Mbps wireless USB adapter (UB11B)
3. Wline W-380 USB adapter IEEE 802.11b
4. Wline W400Z USB Stick (ZiDAS Chipset)
5. Wline W 390Z USB adapter

Skusal som prehladat archiv teto konferencie, abclinuxu, google.com;
o 1. neviem vobec nic (je to v ceniku jedneho velkoobchodu s linkom na
kobian.com, kde som nic podobne nenasiel), o ostatnych veciach sa mi
tiez nepodarila najst, ci sa pod Linuxom da alebo neda.

V archive konferencie som nasiel, ze USB WIFI radsej nie.

Ma niekto s niecim z toho skusenosti (kladne alebo zaporne)?

	Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;