Interpret FORTHu

Vladimír Láník reddragon na lanelec.spk.cz
Úterý Březen 2 17:41:46 CET 2004

On Tue, Mar 02, 2004 at 10:46:20AM +0100, Juraj Vaclavik wrote:
> zkuste hledat v knihovně ve starých ročnících Amatérského radia, kde někdy v
> letech 1983 - 1985 vycházel o Forthu seriál. Někde ho dokonce mám, pokud to
> nenajdete, napište a zkusím se po něm podívat.
Já mám ten seriál po ruce, dozvíte se tam pravda něco víc o možnostech
tvorby překladače, ale pouze podle dnes už víceméně nepoužívaného
standardu FIG Forth.
Pokud byste o něj měl enormní zájem, mohl bych to projet scannerem a
poslat vám to mailem.
Ještě jsou nějaké drobnější informace v jedné z příruček k PMD-85, ale
to už bude v češtině snad skutečně vše;-)
Pokud vám nevadí ruština, vyšel v ní kompletní překlad forthovské
"bible" Thinking Forth od Leo Brodie. Určitě byl k mání v Olomoucké
vědecké knihovně.
Forth je geniální, ale naprosto nedoceněný jazyk. Škoda:-(

--
Vladimír Láník <reddragon na lanelec.spk.cz>
   "For the first time in a long time