Interpret FORTHu

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Úterý Březen 2 10:46:20 CET 2004

Dne po 1. března 2004 20:13 jste napsal(a):
> Dobry den,
> byl jsem postaven pred ukol napsat subj. na minimalni konfiguraci. Jedna se
> o hraci automaty. Jsem ale zacatecnik a ptam se na radu. Kde zjistit info.
> nejlepe cesky. Myslim tim info o subj, sluzbach jadra atd.
> Dekuji, DZDZD.

zkuste hledat v knihovně ve starých ročnících Amatérského radia, kde někdy v
letech 1983 - 1985 vycházel o Forthu seriál. Někde ho dokonce mám, pokud to
nenajdete, napište a zkusím se po něm podívat. Další literatura byla vydána v
JZD Slušovice ~1987 - příručky k vydávaným programům - ty jsem taky měl, ale
už asi nemám. V Linuxu je GNU Forth, ale nějak jsem se už k němu nedostal.
Mám na Forth nejlepší vzpomínky...

--
zdravím

Ing. Juraj Václavík