Apache2 pod jinym uzivatelem

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Březen 3 08:19:16 CET 2004

volesak na aristia.cz wrote:

>Dobry den,
>mozna jsem svuj dotaz formuloval ponekud obsirne a nepochopitelne. Jestli
>dovolite, budu Vas obtezovat svym dotazem jeste jednou.
>---
>Potrebuji spoustet Apache2 pod jinym uzivatelem(vpopmail) nez wwwrun.Nize
>uvadim sve duvody. Tusim, ze by to mohlo jit pri nove kompilaci, do toho se
>mi ale nechce, rad bych pouzil to, co mi nabizi SUSE standardne.

Staci pouzit direktivu User a Group v httpd.conf a restartovat Apache.
Nastaveni se promitne pro cely webserver - v standardni konfiguraci
nelze menit uid a gid napr. pro jednotlive virtualhosty. Promyslet
bezpecnost
si budete asi muset spise sam, zalezi jake mate v apachi moduly, jak
mate nastavena prave na documents root apod.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701
icq:            250163477