Samba a WinXP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 3 22:34:20 CET 2004

Dne Wed, Mar 03, 2004 at 08:30:40PM +0100, Dušan Sýs napsal:

> Uzivatele pousteji dosove MRP. Jeste skusim nastavit na 1Gbit sitovce FD jak
> padlo v predchozi prispevku. Zkousel jsem trochu googlovat ale nic kloudneho
> o " Conversion error: Illegal multibyte sequence() " jsem nenasel.
> Vse jeda na sambe 3.0.2

Mam nekde v pameti ulozeno, ze na 1GB uz FD/HD neni, ze existuje jen FD.
Samozrejme nelze vyloucit ze v sambe je chyba. Nicmene sleduji i mezinarodni
konferenci a nemam pocit, ze by se tam od vydani 3.0.2 objevovaly  takoveto
problemy. Spise je to o tom, ze prece jen samba je to co asi pouzivate
nejvice. Takze obecne muze umrit jakykoliv demon, protoze dostane ze sitovky
nesmyslne vstupy a zkomolene pakety, ale holt kdyz je 99% paketu pro sambu,
tak to odnese samba.

Vrazte do stroje dalsi sitovku a jedte chvili pres ni.

A ze win98 problem nemaji, mozna, ale winXP maji preci jen o nekolik radu
lepsi sitove ovldace a z karty vymacknou mnohem vice nez 98.

zdravim
dan