Samba a WinXP

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Čtvrtek Březen 4 07:57:48 CET 2004

> A ze win98 problem nemaji, mozna, ale winXP maji preci jen o nekolik radu
> lepsi sitove ovldace a z karty vymacknou mnohem vice nez 98.

Mel jsem na jedne siti (jede tam predevsim foxovske ucto, sklady apod) podobne
problemy, nejcasteji se nepodaril break oplock, tim smbd umrel a stanice
zatuhla. Infrastruktura byla takova:
byly tam dva switche 3com (2x giga, 24x 100) ty byly propojene po giga a do
jednoho miril server s intel eepro1000. Vse se zdalo byt v poradku, kdyz tak
jsem jednou sedel u switche naprosto bezradne kdyz jsem uvidel, jak najednou
zmizel link na spojce mezi switchi (cca 50m). tak ze vterinu se zase objevil
a vse frcelo dal, akorat mezi tim umrel nejaky klient. Tak jsem to hodil na
100 a situace se vyrazne zlepsila a ne uplne odstranila. Umiralo to ne 3x za
den, ale cca 1 za dva dny. Tak jsem nakonec vymekl a sitovku taky hodil na
100 a od te doby tam nemam problemy. Pokles rychlosti byl v radu max 1- 3 %.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo