2.6.3 && /proc

Michal Maga maga na mailbox.sk
Čtvrtek Březen 4 21:35:31 CET 2004

Pripojil som sa k tym, co sa zacali bavit s 2.6 kernelom.
Za nejaky ten tyzden som sa prekorculoval ku kernelu, ktory je konecne ochotny
bootovat root fs a bezi.
Je tu ale jedno male ale :-)

klogd a syslogd my dokopy hodili tak 80% load procesora. Kratky pohlad do
/var/log/kernel/error odhalil hlasku
Cannot read proc file system: 1 - Operation not permitted
Mno a tato sa opakuje tak 50tis krat za minutu...
Pritom je /proc korektne mountnuty, funkcny... co s tym?

No a este jeden mini problem tam mam... Je tam pichnuta 3c59x a pokial
nastartujem pocitac z vypnuteho stavu, vsetko bezi ako ma. Pokial ho vsak
restartnem trebars cez init 6, load modulu nahodi hlasku o neschopnom MII a
sietovka zblbne.... tvari sa, ze bezi, ale jedina ip kam sa dopingam je ip
tej sietovky. Robi to i u modulu i u kernel-built-in. Nejaka idea tu?

M na gic