změna rozlišení obrazovky v XF86 4.x

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Čtvrtek Březen 4 21:59:11 CET 2004

Vážení a milí!

Narazil jsem na problém se změnou rozlišení v XF86 4.x pomocí xrandr.
V konfiguráku jsem v patřičném řádku sekce "Screen" doplnil do "Modes" další
dvě rozlišení, přepínání funguje, ale původních (a defoltních) 1024x768
zůstává u menších rozlišení jako virtuální obrazovka.
Nevíte co dělám blbě? Nebo to jinak nejde?
Pokusil jsem se prokousat man stránkama k XF86Config i k xrandr, ale bez
výsledku...

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Tento e-mail určitě neobsahuje žádné viry, protože nepoužívám operační systém
Windows.
Šandíkovy webové tipy:

http://www.cb.cz/casopis/cislo.php?0208_zamysleni Erazim Kohák - Proč věřím v
Boha
Citát na závěr:

Spokojme se s tím, že nutíme diváka přemýšlet,
nepokoušejme se ho přesvědčit.

 							Georges Braque