dhcpd a eth0 + eth0:0

scud_mlist na seznam.cz scud_mlist na seznam.cz
Pátek Březen 5 14:06:41 CET 2004

Dekuji za odpoved,
> Nebolo to tu NAHODOU minuly tyzden? Nehovori NAHODOU man dhcpd.conf:
man dhcp.com o tom nehovori, alespon u mne.
Jestli to tady bylo minuly tyden, tak se omlouvam, prohledavani konference
na nekolik pravdepodobnych slov mi nic nedalo.

> A to vsetko samozrejme bez akehokolvek chyboveho hlasenia, ze?
ANO bez jakehokoliv chyboveho hlaseni kdekoliv, nedelejte ze mne blba!
S pozdravem
- Jiri Kral