vytaceny modem

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Březen 5 15:15:31 CET 2004

Dd,
Nemam  s tim zkusenosti, ptam se jenom pro zajimavost. Ale to jako
myslite, ze ten modem prijme ten "hovor" jako prichozi? Nebo jak pozna,
ze ho nekdo potrebuje z venci. Vzdit jeste nama ani prirazenou IP, pokud
je offline. Nejak tomu nerozumim a dost mozna mluvim o necem uplne jinem
nez bylo mysleno, ale zda se mi dost na hlavu, ze když mam offline
modem, aby me někdo pozadal o vytoveni a posleze se ještě pripojil na
moje PC. Pokud to tak opravdu jde, jak je to s placenim? Dominator