vytaceny modem

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Březen 6 04:29:15 CET 2004

On Fri, 5 Mar 2004, Dominator wrote:

> Nemam  s tim zkusenosti, ptam se jenom pro zajimavost. Ale to jako
> myslite, ze ten modem prijme ten "hovor" jako prichozi? Nebo jak pozna,
> ze ho nekdo potrebuje z venci. Vzdit jeste nama ani prirazenou IP, pokud
> je offline. Nejak tomu nerozumim a dost mozna mluvim o necem uplne jinem
> nez bylo mysleno, ale zda se mi dost na hlavu, ze když mam offline
> modem, aby me někdo pozadal o vytoveni a posleze se ještě pripojil na
> moje PC. Pokud to tak opravdu jde, jak je to s placenim? Dominator

Jedina vec, kterou jsem si po tretim precteni Vaseho odstavce jisty, je,
ze tak s 80% pravdepodobnosti se jedna patrne o cesky jazyk ...

Nevim kde presne vidite problem ... mate modem, pripojeny k telefonni
lince. V domenu je (viz initstring vyse) nastaven registr S0 na hodnotu 1,
cili modem vi, ze po jednom zazvoneni ma zvednout linku a pokusit se
spojit s modemem na druhe strane. V pripade, ze se mu to povede, dostane
se na radu agetty, ktere provede to co by se od getty tak normalne cekalo
- necha vzdaleneho uzivatele prilogovat stejne, jako kdyby se prihlasoval
na lokalni konzoli. Nehraje se zde s zadnymi IP adresami (to by se nejdriv
muselo pres tuto seriovou linku pustit neco jako PPP) a s placenim je to
tak, ze proste volajici plati obycejny vytaceny hovor ... Kde je problem?

--
JiKos.