jak zprovoznit hru Racer 0.5

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Sobota Březen 6 21:31:55 CET 2004

Dne so 6. března 2004 21:43 jste napsal(a):
->
-> > Podařilo se někomu rozchodit v SuSE 8.1 hru Racer ve verzi 0.5? Mě se to
->
-> Ne v SUSE, ale ve Slackware 9.1. Je to pařba...;-)

Já vím :o)
V SuSE 8.1 je verze 0.4.9, ale hodně aut funguje pouze s tou 0.5, tak se jí
snažím rozchodit.

-> > nepodařilo ani jedním ze způsobů popsaných na stránkách
 http://www.racer.nl. ->
-> Kompiloval jste, nebo jsou nekde binarky? Jake chyby jste dostal?

Ono je to celé složitější. Na tom webu jsou dva "zatargzpované" soubory, které
člověk zkrátka rozbalí nakopíruje do příslušného adresáře a hraje :o)
(Což je "dost nestandardní" postup instalace), pak tam je cosi, co by mělo být
zdrojovým souborem, ale není tam klasické *configure, pouze *makefile. Když
dám make, tak to skončí s chybou. Hledal jsem na webu rpm pro SuSE 8.1, ale
našel jenom 0.4.9. Rpm verze 0.5 je pouze pro SuSE 0.9, to jsem instalovat
nezkoušel, možná to vyzkouším, ale zajímalo mě, jestli s tím někdo nemá
nějaké zkušenosti.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Tento e-mail určitě neobsahuje žádné viry, protože nepoužívám operační systém
Windows.
Šandíkovy webové tipy:

http://www.cb.cz/casopis/cislo.php?0210_trestajici_buh Trestající Bůh?
Citát na závěr:

Dříve byl nástroj prodloužením paže, s mechanizací se stala paže prodloužením
nástroje.

 							Georges Braque