jak zprovoznit hru Racer 0.5

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Sobota Březen 6 23:58:50 CET 2004

Martin Šanda wrote:

> Ono je to celé složitější. Na tom webu jsou dva "zatargzpované" soubory, které
> člověk zkrátka rozbalí nakopíruje do příslušného adresáře a hraje :o)

Pouze data. Uz jsem se na to podival a vzpomnel si. Ta binarka je
vpodstate k nicemu a zdrojak nejde zkompilovat.

> (Což je "dost nestandardní" postup instalace), pak tam je cosi, co by mělo být
> zdrojovým souborem, ale není tam klasické *configure, pouze *makefile. Když

Vim, ze to neslo ani pred casem, ani ted, kdyz vydali novou verzi.
Nejaka dobra duse ale udelala binarku+klikaci program -- nevim, odkud
jsem to stahl, ale ted jsem to nasel na

http://gd.tuwien.ac.at/opsys/linux/sf/r/racer-installer/racer-0.5.0.x86.run

Tento soubor (z jineho zdroje) jsem si nainstaloval, pak jsem si stahl
fabii, minicoopera a nejakeho jaguara a jezdim a jezdim...:-D

BTW, neni to hra v pravem slova smyslu, jedna se o realisticky
simulator: rozdil mezi fabkou (IMHO nejlepsi auto ve hre) a jaguarem o
obsahu 3.8 l, rocnik 1964, je patrny - zejmena v zatackach pri 140...:-D

(I kdyz Britove vlastne udavaji rychlost v miles/hour, takze to mohlo
byt rychlejsi...)

--vo

--

Vlastimil Ott