Chyba v Kylixu?

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Neděle Březen 7 09:25:40 CET 2004

Zdene(k Gála wrote:

> Prazdny formular. V IDE bezi normalne.
> V Linuxu hlasi:
> ./Hra: relocation error: ./Hra: undefined symbol: initPAnsiStrings
>
> Pouzivam Kylix 3 for Delphi.
> Poradte prosim, DZDZD.

musite exportovat cestu k nekterym knihovnam.

#!/bin/sh
#add to LD_LIBRARY_PATH library path to libborqt***.so
LD_LIBRARY_PATH="/usr/kylix3/bin/:$LD_LIBRARY_PATH"

#export new path
export LD_LIBRARY_PATH

#start Seksi Commander with No Splash screen
./sc.bin -ns

kde to sc.bin nahradte jmenem svoji binarky.

Jinak ja (tj. Seksi Commander) jsem presel z Kylixe na freepascal a lazarus
a tam zadne podobne problemy nejsou (zadne borqt atd).

Radek