cdlabelgen a cestina

Petr Sigut linux-konference na seznam.cz
Neděle Březen 7 10:28:16 CET 2004

Dobry den,

pouzivam program cdlabelgen na vytvareni obalu na cdcka - jsem s nim
hodne spokojen, je to command-line utilitka, ktera generuje postscript.
Ted ale potrebuju na obalech pouzit ceske znaky "c s hackem" apod.
Problem je v tom ze postscript je v kodovani Latin1 a ja potrebuju
ISO-8859-2.

V manualu je zminka o tomhle:
cdlabelgen <args>  | ogonkify -H -eL2    > <outputfilename>

presne tohle jsem zkousel, ale nefunguje, ve vysledku mi program gs
ukazuje spatne ceske znaky. Cetel jsem manual k ogonkify, zkousel ruzne
volby, ale nic nefungovalo.

Nevi nekdo co s tim?

Diky

--