jak vratit rozliseni X-um po killnuti programu co si ho prestavel na virtualni?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Březen 7 11:19:10 CET 2004

Dobry den,

pustil jsem deckam tuxpaint ve fullscreenu, neb tam mam rozdelanou praci
aby mi ji nahodou nepredelali.

Jenze tuxpaint vytuh tak, ze jsem na nej musel z textove konzoly postvat
az kill -9.

Po navratu do Xu mi jedou virtualizovane v rozliseni obrazovky 640x480 a
rozliseni plochy 1280x960.

Netusete nekdo jak to bez restartu Xu vratit zpet? Hledal jsem kdeco,
ale jednak se to v tom rozliseni hodne spatne hleda, navic kdyz zadam
najit pojem "virtual" v jakemkoli spojeni s "Xfree", najde mi to vzdy
jen virtualni pracovni plochy.

Spustit tuxpaint znovu a skoncit jej zcela predpokladane nepomohlo.

Dekuji moc a omlouvam se jestli je to naprosto trivialni  zalezitost, ja
jeji reseni v tom 640x480 proste nemohl najit.

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!