hddtemp gkrellm - neukazuje

Ondřej Čečák ondrej.cecak na mrkvosoft.cz
Neděle Březen 7 13:07:48 CET 2004

Dne ne 7. března 2004 11:05 jste napsal(a):

> Skusal som sa na port otvoreny programom gkrellm napojit

a vypise vam neco jako teplotu toho disku? me treba telnet na port s hddtempem
oznami:

Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.
Escape character is '^]'.
|/dev/hda|IC35L120AVV207-1|33|C|Connection closed by foreign host.

hddtemp plugin jsem pouzival v gkrellm 1.x a ted v 2.x bez problemu. Ale
vzpominam si, ze se mi stalo neco podobneho, objevilo se policko bez cisla.
Zkuste posunout pozici toho policka, tusim, ze kdyz jsem to poprve daval do
gkrellm 1.x tak jsem mel stejny problem - zkuste to umistit po krel disk.

--
Ondřej Čečák