Mandrake 10 na DVD

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Březen 8 15:05:46 CET 2004

MandrakeStore

> souhlasim, me se to nepovedlo...snaha 14 dni, pokazde jsem skoncil s
nejakou
> chybovou hlaskou a dale jiz nebyl cas to doladit...... asi bych se
> spolehl spise na koupi ci
> clenstvi v klubu, mam takovej pocit ze cena MDK10 dvd je snad neco kolem
> 50$ coz neni
> tak strasne....

No, v tomhle pripade spis na koupi dvd, korporatni clenstvi v klubu vyjde
docela draho :-)
Btw, comunitni dvd nema ani celych 4.7G, tusim jen neco malo pres 3.5G. Nevi
nekdo proc?
Nechce se mi verit, ze by bylo obsahove stejne jako cd verze. Na to je to
zase moc velke.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz