Mandrake 10 na DVD

lucas xxlucas na centrum.cz
Pondělí Březen 8 15:15:06 CET 2004

Zdenek Mazanec napsal(a):

>MandrakeStore

>se

>nejakou

>No, v tomhle pripade spis na koupi dvd, korporatni clenstvi v klubu vyjde
>docela draho :-)
>Btw, comunitni dvd nema ani celych 4.7G, tusim jen neco malo pres 3.5G. Nevi
>nekdo proc?
>Nechce se mi verit, ze by bylo obsahove stejne jako cd verze. Na to je to
>zase moc velke.

nemyslim si ze by bylo stejne jako cd verze,ale nevim nic moc k tomu
dale jak to vypada, bohuzel
jsem se stale jeste neodhodlal stat se silvermanem abych to mel
dostupne... :-(  Ale velmi vazne se
zajimam a cekam jak to bude s dvd 10 final...asi ho koupim. dneska jsem
jeste nemel cas si procist
devel konf, tak uvidime.....
                                                                         luc