cdlabelgen a cestina

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pondělí Březen 8 16:40:33 CET 2004

On Sun, 7 Mar 2004, Petr Sigut wrote:
> pouzivam program cdlabelgen na vytvareni obalu na cdcka - jsem s nim
> hodne spokojen, je to command-line utilitka, ktera generuje postscript.
> Ted ale potrebuju na obalech pouzit ceske znaky "c s hackem" apod.
> Problem je v tom ze postscript je v kodovani Latin1 a ja potrebuju
> ISO-8859-2.
Mam upravene templates, asi tri varianty, bohuzel je to prilis velke.
Poslu na pozadani.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639