viceportova NIC vraci ruzne MAC

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Březen 9 09:17:54 CET 2004

	Potvrzuji, nekdo to povazoval pri implementaci za dobry napad,
ze to muze zpusobit docela dost problemu ve standardnich heterogenich
prostredich uz ho zrejme nechavalo klidnym.

	To je tak, kdyz si kazdy standardy vysvetluje po svym...(hlavne
nezavazne)

PS: Podrobnosti viz archiv, zejmena odpoved kolegy Kankovskeho.