regex (+awk)

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Březen 9 10:18:16 CET 2004

> v riadku su
> niekedy je aj v
> kompikuje. text je
> som s radostou
> A sirka sloupce je pevne dana, nebo promenliva ?
> Pokud je pevna zkus cut.

  host1.name.net     UP       UP  Tue Mar  9 07:59:59 2004       n/a

  hostname2.name.net  DOWN(A)    UP  <none>  Tue Mar  9 07:59:59 2004
  host3.name.net     UP UP  Tue Mar  9 07:59:59 2004       Tue Mar  9
07:59:59 2004

ked na to pozrie clovek tak vie ze je v prvom stlpci hostname, v druhom
tretom po jednom klucovom slove slov, v stvrtom a piatom datum/cas alebo
nejaky
iny shit (n/a, none, ...). stroju neviem povedat jednoznacny oddelovac,
preto mu musim povedat co tam ma najst, a do ktoreho stlpca to patri.
preto
riesim regex. a nechce sa mi verit, ze by pod unixom tak zakladny
nastroj
neexistoval...