kppp, žrout paměti

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 10 07:11:50 CET 2004

Dobrý den,

pořád jsem se divil, jaktože mám tolik naplněného swapu (půl giga), když
mám 640M paměti.

Tak jsem si dal top, seřadil podle % paměti, no a kppp bylo na prvním
místě s 270MB. Podotýkám, že jsem ho neukončoval hodně dlouho, tak 3
týdny (mám gprs a mám to udělané tak trošku automaticky). Tak jsem ho
večer ukončil, pustil znova a sebral mi pak něco přes 10M. Dneska ráno už má

23054 lukesh     9   0 25980  25m  14m S  0.0  4.0   0:01.34 kppp

přičemž se v noci sám připojoval přes znova (ukazuje že je připojen
necelé 2 hodiny).

Mám MDK 9.1, updatované cca před 2 týdny, v kppp mám zapnuté počítání
objemu dat.

Líbí se mi jeho možnosti a chtěl bych ho mít i dál, ale za takovéto
situace by šel brzo pryč.

Dělá vám to někomu taky, nebo mám něco shnilého?

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!