kppp, žrout paměti

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Čtvrtek Březen 11 08:09:32 CET 2004

V St, 10. 03. 2004 v 07:11, Jaroslav Lukesh píše:
> [...]
> mám 640M paměti.
>
> Tak jsem si dal top, seřadil podle % paměti, no a kppp bylo na prvním
> místě s 270MB. Podotýkám, že jsem ho neukončoval hodně dlouho, tak 3
> týdny (mám gprs a mám to udělané tak trošku automaticky). Tak jsem ho
> večer ukončil, pustil znova a sebral mi pak něco přes 10M. Dneska ráno už má
>
> 23054 lukesh     9   0 25980  25m  14m S  0.0  4.0   0:01.34 kppp
>
> přičemž se v noci sám připojoval přes znova (ukazuje že je připojen
> necelé 2 hodiny).
>
> Mám MDK 9.1, updatované cca před 2 týdny, v kppp mám zapnuté počítání

Zdravím, bohuzel to nebude jen tvuj problem, dela mi to samé. Za noc o
cca 10MB. Nebude to MDK, protoze ja mam Fedoru. Takze asi problem kppp.
V kppp nemam zapnuté zadne pocitání ani nic takového, pouze
znovupripojení. S pozdravem RT

> Líbí se mi jeho možnosti a chtěl bych ho mít i dál, ale za takovéto
> situace by šel brzo pryč.
>
> Dělá vám to někomu taky, nebo mám něco shnilého?
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar1.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116