iproute2 + htb + kernel 2.4.21

Anton Caniga Caniga na bentel.sk
Středa Březen 10 11:35:21 CET 2004

Dňa St 10. Marec 2004 11:03 ste napísali:

> tohle vam nejspis pise po pouziti prikazu ;), jakeho?

> je urcite ve 2.4.21 htbv3 ?

Takze uz som to ako tak rozbehal az na jednu malickost.
Po zadani nasledujucich prikazov mi nevyhlasi ziadnu chybu:

tc qdisc del dev lo root 2>/dev/null
tc qdisc add dev lo root handle 1:0 dsmark indices 64 set_tc_index
tc filter add dev lo parent 1:0 protocol ip prio 1 tcindex mask 0xfc shift 2

ale ked si checm pozriet ci skutocne to funguje:

tc qdisc show
tc filter show
tc class show

tak sa mi zobrazi vypis iba qdiscu, ale ostatne mi tvrdi ze su prazdne,
cize ked zadam prikaz tc filter show - tak nic mi nezobrazi.

Neviet mi poradit kde robim chybu.
Dik