iproute2 + htb + kernel 2.4.21

marek cervenka cervajs na fpf.slu.cz
Středa Březen 10 17:23:10 CET 2004

> Takze uz som to ako tak rozbehal az na jednu malickost.
> Po zadani nasledujucich prikazov mi nevyhlasi ziadnu chybu:
>
> tc qdisc del dev lo root 2>/dev/null

pokud chybovy vystup presmerujete do /dev/null tak vam to asi zadnou chybu
neukaze

> tc qdisc add dev lo root handle 1:0 dsmark indices 64 set_tc_index
> tc filter add dev lo parent 1:0 protocol ip prio 1 tcindex mask 0xfc shift 2
>
> ale ked si checm pozriet ci skutocne to funguje:
>
> tc qdisc show
> tc filter show

tc filter show dev lo

> tc class show

zadne classy jste si nenadefinoval, takze vam nic vypsat nemuze
jinak je take potreba definovat rozhrani
tc class show dev lo

nejaky dobrodinec vladnouci C by to mohl do tc dopsat, pro
neznale uzivatele je to dost matouci
nepotrebuje nekdo tema na bakalarskou praci? ;)

btw predpokladam ze na lo si to pouze cvicite ...

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz