cestina v sambe verze 3.0.2 versus v. 2.2.x

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Středa Březen 10 15:13:50 CET 2004

Zkusil jsem a funguje to takto:
Protože nemám na (starém) serveru soubory v ISOL2 ale v CP852, dal jsem:
  unix charset = 852
  dos charset = 852
a fungovalo to.
Pak jsem na zkoušku změnil unix charset na ISO-8859-2 a zobrazilo se to blbě
(což je asi dobře :-)

Není mi ale úplně jasná role parametru "dos charset". Podle dokumentace
(unicode.html) by to měla být kódová stránka pro Win9x/ME. Když jsem tam ale
dal na zkoušku UTF8, moje Win98 zobrazují dál bez problémů hezky česky. Tak
nevím...

M. Vancl