skript

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Březen 11 18:02:44 CET 2004

Jaroslav Honsa napsal(a):

> Je hezke, ze se vsichni odpovidajici zamerili na vysvetleni principielnich
> otazek shellu, ale mam pocit, ze zapomeli na puvodni problem. Logictejsi
> by snad bylo:
> (echo "dumping..." >> $logfile; sleep 5; echo "dumped..." >> $logfile)
> && (echo "restore completed." >> $logfile)
> Nevidim duvod k pouziti pipe.

V tom uvodnim majlu jsem psal, ze toto je jen zastupny radek. Vysledek
pak bude vypadat takto:
/sbin/vdump -0D -F 64 -b 64 -f - /data0/SGC1 | /sbin/vrestore -x -f - -D
/pole2/data0/SGC1

a procesy si pak skutecne pres pipu povidaji. Aby nedoslo k dohadum,
proc je to takto, tak cilem je presunout cca 150GB dat (ty prikazy jedou
4x paralelne - ponevadz mame 4kanalove radice a jede to na 4procesorovym
stroji) v diskovem poli. A je to nejmene 2x rychlejsi nez "cp
/data0/SGC1 /pole2/data0/SGC1".

Tohle tam mam jen kvuli ladeni, protoze za a) tohle nemuzu pustit v
normalnim provozu a za b) trva to asi dve a pul hodiny (a to uznate, ze
se pro ladeni skriptu nehodi).

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz