spojení spamassassin a sendmail

Krištof Petr Petr na kristof.cz
Čtvrtek Březen 11 09:36:35 CET 2004

jaroslav.linhart na dev-net.cz wrote:
> Dobrý den,
> jak se dá upravit sendmail.cf tak aby fungoval spamassassin?
> Už jsem otestoval spamaassassin a na test funguje ale nevím jak integrovat
> se sendmailem. Mám spuštěný spamd ale dále nevím. Chci testovat spamy pro
> všechno co jde přes sendmail.
> Chci aby spamassassin pokud to vyhodnotí jako spam přeposlal do vytvořené
> schránky spam

Dobry.

Puvodne jsem Vas chtel zdrbat za to, ze jste neposlal dotaz na spravne
misto (sendmail na linux.cz), ale pravdepodobne nefunguje propojeni
list<->newsy, takze byste asi moc nepochodil.

Ale to neni na omluvu. O spamassasin+sendmail tady byla rec asi pred
14 dny a kdyby ste se podival do archivu, tak vite, ze mate pouzit
milter.

Sezente si spamass-milter nebo milter-spam a v dokumentaci urcite
najdete example, jak upravit sendmail.mc. Prima konfigurace
sendmail.cf se uz tak 10 let nepouziva.

pk
--
Chief B.O.F.H. Officer