Re: spojení spamassassin a sendmail

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Březen 11 09:54:56 CET 2004

On Thursday, March 11, 2004 8:28 AM [CET], jaroslav.linhart na dev-net.cz
<jaroslav.linhart na dev-net.cz> wrote:

> Dobrý den,
> jak se dá upravit sendmail.cf tak aby fungoval spamassassin?
> Už jsem otestoval spamaassassin a na test funguje ale nevím jak
> integrovat se sendmailem. Mám spuštěný spamd ale dále nevím. Chci
> testovat spamy pro všechno co jde přes sendmail.
> Chci aby spamassassin pokud to vyhodnotí jako spam přeposlal do
> vytvořené schránky spam

doporucuji pouti Milter interface sendmailu. Lze tak odmitat zpravy
jeste na urovni SMTP (cili zahodim zpravu s virem a odesilajicimu MTA
nahlasim neco ve smyslu '550 Virus xy found' at si to preberesam
(vyrobi bounce atd)

staci do sendmail.mc pridat:

define(`MILTER',`1')dnl
INPUT_MAIL_FILTER(`Milter-amavis',`S=local:/var/amavis/amavis-milter.s
ock, F=T,T=S:10m;R:10m;E:10m')dnl
a samozrejme mit nainstalovany a rozchozenou milter porporu v amavisu
(amavis-milter, atd)

D. Toman