RE: spojení spamassassin a sendmail

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Březen 11 10:16:20 CET 2004

	To jsou mi novinky...:-0

	Ktera rada amavisu se takto v Milter rozhranni chova? Ja osobne
pouzivam amavis-ng (ale drive jsem pouzival jak prapuvodni amavis,
pozdeji amavisd a jeste nasledne amavis-new a pokud to umoznovalo
Milter, tak jsem ho pouzil), ten vsak mail "prijme" - na klienta odesle
OK, a teprve v zapeti vyvolava notifikace atd... - aspon jsem hluboce
presvedcen, ze klient, ktery se snazi poslat via SMTP zavirovany mail
nic jako 550 XYZ o viru neobdrzi a resi si to Amavis via
send_message(...), kterouzto metodu musi implementovat kazdy MTA vcetne
Milteru... (juk do AMAVIS/MTA)