Samba a ceske znaky v username

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Březen 11 12:55:26 CET 2004

On 11. Mar, 11:57 AM CET, Tomas Hlava <th na red2head.com> wrote 43 lines:

> Okolnosti:
>    Ve firme, kde jsou jiz dlouho pouzita uziv.jmena s diakritikou byla
> pred casem nasazena Samba jako fileserver (v.2.0.10 z RedHatu 7.1)
> v konfiguraci s WinNT password serverem (tj. samba overuje platnost
> jmena/hesla na WinNT).
> Toto bez problemu fungovalo.
>
> Popis problemu:
>    Po upgradu na Sambu 2.2.8a z Gentoo 1.4 odmita WinNT platnost
> uctu, kde uziv.jmeno obsahuje velke 'C s hackem' a male 'z s hackem'.
> Problem nastava u klienta W98 i WXP => patrne nezavisi na klientovi.
> [...]

Podle preciznosti vašeho dotazu asi přesně víte, co děláte, ale přeci jen:
při zadávání uživatelského hesla pomocí smpasswd se ukládá user name v jakém
kódování? To je otázka na kterou neznám odpověď - a mimochodem mě taky
zajímá :)

MK