Samba a ceske znaky v username

Tomas Hlava th na red2head.com
Sobota Březen 13 16:56:48 CET 2004

On Thursday 11 March 2004 12:55, you wrote:

> Podle preciznosti vašeho dotazu asi přesně víte, co děláte, ale přeci jen:
> při zadávání uživatelského hesla pomocí smpasswd se ukládá user name v
> jakém kódování? To je otázka na kterou neznám odpověď - a mimochodem mě
> taky zajímá :)
>
> MK

Na Linuxu uz diakritiku v usernames nemam - prekladam to v /etc/samba/smbusers
a tam jsem kodovani nasel metodou pokus/omyl.
Vychazi mi to na kodovani "pc2" podle utility cstocs - coz je (domnivam se)
cp852.

Muj problem ale bohuzel pomoci smbusers resit nejde - neco prijde od klienta,
samba to nejak preposle password serveru a mozna ani nejde moc konfiguraci
ovlivnit jak to posle ...

Tomas Hlava
th na red2head.com