Re[2]: Spam assasin a zahlcení systému 2

Vladislav Večerek vlada na nemrum.cz
Pondělí Březen 15 11:17:09 CET 2004

Takže sem se radoval predcastne sice se to zrychlylo ale kdyz přisel nejakej
spam postupne se to zacalo spomalovat a mylo to timto

mel sem tam toto pravidlo

:0:
! spam na nemrum.cz
to aby se mi  nezadouci posta davala do jinyho uzivatele pro pozdejsi
kontrolu, coz sice nejak fungovalo ale vedlejsi efekt byl ten ze spam se
takto preposlal na tohoto uzivarele prez postfix (asi) a ten ho vzapeti
poslal zas do smapd coz se mi tam takhle motalo az se to uplne ......

jinej zpusob jak ulozit postu do adresare uzivatrele spam sem nenasel.
a tohle nefacha
:0:

takze mozna by pomohlo nejaky pravidlo ktery by rikalo to že pro uzivatele
spam na nemrum.cz by se nespoustel smapd ... což ja bohuzel nevim jak zbastlit.

Snad se toho nejaka dobra duše chytne a poradi... vim že už sem otravnej jak
ten smap ...

V.Večerek