Re: Re[2]: Spam assasin a zahlcení systému 2

Vladislav Večerek vlada na nemrum.cz
Pondělí Březen 15 13:48:24 CET 2004

Tak6e nikdo asi nepreposila poštu pro pozdější třídění takže sem skusil
ještě tohle bohužel pořát mi to tu spamovou zprávu ciklí a nakonec musím
vypnout spamd. Pote ta zprava skončí u toho uživatele spam ale jako
nedoručena od mailerdemona.

DROPPRIVS=yes
:0
* !^To.*spam na localhost
{
:0fw
* < 256000
| spamc

:0:
! spam
}

sem myslel že kdyby v tech pravidlech bylo toto on už by zpravy pro tohto
uživatrele nekontroloval a znova porat dokola nepreposilal ... bohužel...

Opravdu neexistuje jinej zpusob jak předat zpravu (mail) v ramci servru a
neposilat to zas prez poštaka??? ukladani do /var/spool/mail/user tež
nezabralo...

V.V.