symlink /tmp a crontab

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Pondělí Březen 15 17:18:46 CET 2004

On Sun, 2004-03-14 at 12:42, Jan Houstek wrote:
> tohle je "quick and dirty" oprava, ktera pri instalaci crontabu do cilove
> destinace kontroluje kazdou cast cesty k docasnemu souboru, zda se nejedna
> o symlink.

Diky za upozorneni, tohle jsem netusil. Pouzivam Debian un/stable,
ktereho se tahle chyba tyka, ovsem drive jsem zaznamenal problemy pouze
u jinych distribuci, napr. RH 8.0 a 9.0, ktere pri prepisu existujici
instalace toto explicitne overuji. Moje oblibene oddilove schema s malym
korenovym oddilem tak v dusledku vubec neumoznilo standardni upgrade RH.

--
Jan Kokoska
linux administrator