Ezmlm a automaticke zaslani FAQ po prihlaseni

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Úterý Březen 16 10:47:23 CET 2004

Zdravim,

netusite nahodou nekdo, jak presvedcit ezmlm k automatickemu zaslani FAQ
konference kazdemu novemu uzivateli po prihlaseni? Zatim jediny zpusob,
na ktery jsem prisel, je zakomponovani FAQ do zpravy potvrzujici
prihlaseni, ale neni to uplne ono. Jednak bych dal prednost samostatnemu
emailu, aby to uzivatele vice trklo, a jednak to trosku komplikuje
vzdalenou spravu, kvuli nutnost udrzby FAQu ve dvou dokumentech (faq
a sub-ok). Sice by slo udelat nejake reseni, ktere by periodicky nebo
pri pozadavku oba texty automaticky vygenerovalo, ale to se mi take
zrovna dvakrat nezamlouva.

Nechce se mi verit, ze by to jeste nikdo neresil, lec hledani ke
kyzenemu cili bohuzel nevedlo.

Diky za kazdy tip.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka