Ezmlm a automaticke zaslani FAQ po prihlaseni

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Březen 19 11:39:01 CET 2004

Michal Krause wrote:
: Zdravim,
:
: netusite nahodou nekdo, jak presvedcit ezmlm k automatickemu zaslani FAQ
: konference kazdemu novemu uzivateli po prihlaseni? Zatim jediny zpusob,
: na ktery jsem prisel, je zakomponovani FAQ do zpravy potvrzujici
: prihlaseni, ale neni to uplne ono. Jednak bych dal prednost samostatnemu
: emailu, aby to uzivatele vice trklo, a jednak to trosku komplikuje
: vzdalenou spravu, kvuli nutnost udrzby FAQu ve dvou dokumentech (faq
: a sub-ok). Sice by slo udelat nejake reseni, ktere by periodicky nebo
: pri pozadavku oba texty automaticky vygenerovalo, ale to se mi take
: zrovna dvakrat nezamlouva.
:
: Nechce se mi verit, ze by to jeste nikdo neresil, lec hledani ke
: kyzenemu cili bohuzel nevedlo.

	Ja mam Meta-FAQ i na webu, takze externi skript na udrzbu stejne
potrebuju. Takze mi nedelalo problem pribalit Meta-FAQ k sub-ok.

-Y.

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds