uzavreni portu

luc xxlucas na centrum.cz
Úterý Březen 16 13:00:33 CET 2004

ahoj vsichni..,,,

   mam jeden dotaz,  zajimalo by me jestli je mozne nejakym prikazem,
uzavrit urcity port, nejlepe z prikazove radky....Jedna se mi vyhradne o
reseni "just now", jelikoz ten port vyuzivam na jinou komunikaci tak ho
po restartu potrebuji mit otevreny, uzavirat ho potrebuji jen v urcitych
pripadech. Napadlo me to resit firewallem >>> nerealne, z hlediska ze se
jedna o prumyslovy system a firewall tam neni a nebude, nejvhodnejsi by
bylo vystacit si pouze s shellem...

dik za jakekoliv nasmerovani.
                          luc