uzavreni portu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Březen 16 13:21:06 CET 2004

On Tue, 16 Mar 2004, luc wrote:

>   mam jeden dotaz,  zajimalo by me jestli je mozne nejakym prikazem, uzavrit
> urcity port, nejlepe z prikazove radky....Jedna se mi vyhradne o reseni "just
> now", jelikoz ten port vyuzivam na jinou komunikaci tak ho po restartu
> potrebuji mit otevreny, uzavirat ho potrebuji jen v urcitych pripadech.
> Napadlo me to resit firewallem >>> nerealne, z hlediska ze se jedna o
> prumyslovy system a firewall tam neni a nebude, nejvhodnejsi by bylo vystacit
> si pouze s shellem...

Nejprve bude asi potreba abyste nam natvrdlym trosku objasnil o co se
snazite, co myslite pojmy jako "uzavrit port", "mit otevreny port", a
podobne. Pokud chcete aby Vam na tom portu neco poslouchalo - v cem je
problem? Pokud Vam na tom portu neco posloucha a Vy tento poslouchajici
proces chcete sestrelit - v cem je problem? Nechapu.

--
JiKos.