matroxfb jako modul

RAY ray na cmd-site.net
Úterý Březen 16 18:01:48 CET 2004

Ahoj všem,

mám  následující problém. Chtěl bych zprovoznit framebuffer s ovladačem matrox
(mám G450 a 550).
Samozřejmě to jde vložením tohoto ovladače přímo do jádra.
Já bych ale chtěl, aby byl ten ovladač v modulu/modulech. Zároveň potřebuji
aby byl v initrd (kvůli bootsplash - domnívám se totiž že by mohl v jádře 2.6
fungovat i s matroxím ovladačem...) Tohle všechno se doposud podařilo.
Problém mám ale následující: když bootuje jádro, dá přednost vesafb místo
matroxfb. Potřebuji tudíž nějak zakázat vesafb a povolit matroxfb.

Díky všem za cenné rady.
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net