SMART a off-line testy disku

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Březen 19 17:23:26 CET 2004

On Fri, 19 Mar 2004, Jan Kasprzak wrote:

> [...] No nic, vypada to ze tady kazdy tomu SMARTu rozumi asi tak jako
> ja, tedy budu zkoumat sam.

Asi to tak nejak bude :-) Ja spoustim jednou denne ten short test a jednou
denne prectu pres smartctl stav disku. Smartd nemam spusteny prave z
duvodu, ze nevim, jestli by to nejak neovlivnilo ten test.

Bohuzel vic o tom nevim. Tuhle konkretni metodu mi kdysi nekdo doporucil a
zdalo se mi to rozumne. Uz jsem takto (vcas) odhalil selhani dvou disku.

Ale na zbytek otazek take odpoved neznam, i kdyz by me celkem zajimaly.

-- Honza Houstek