bitdefender+debian

Dušan Sýs sys na net-service.cz
Úterý Březen 16 21:53:37 CET 2004

Ahoj,

snazim se rozjet antivirus bitdefender na debianu woody, ale nejak se mi to nedari. Pritom na 10ti strojich s RH8.0 bezi bez problemu. Po uspesne instalci me zarazi to, ze se procesy BD (bdregd, bdcored, logd, /bdlived, bdpostfixd ) pusti kazdy v peti  kopiich. ( na RH jen v jedne kopii) Zkousel jsem BD 1.5.5-2 i posledni 1.5.6-3  ale stale se chova stejne. Postfix BD postu preda, ten ji vrati a mail ulozi do schranky uzivatele, ale mail neprojde antivirovou kontrolou a v logu neni zadny zaznam o nalezenem viru.
Ted jsem jeste zjistil, ze pri doruceni mailu vsak spadne proces bdcored. Skousel jsem na nej spustit strace prikazem

strace  ./bdcored start

a dostanu vypis koncici

write(1, "Remove stale .pid file. Starting"..., 42Remove stale .pid file. Starting normally
) = 42
lseek(3, 0, SEEK_SET)                   = 0
pipe([4, 5])                            = 0
fork()                                  = 1946
--- SIGCHLD (Child exited) @ 0 (0) ---
rt_sigprocmask(SIG_BLOCK, [CHLD], [RTMIN], 8) = 0
rt_sigaction(SIGCHLD, NULL, {SIG_DFL}, 8) = 0
rt_sigprocmask(SIG_SETMASK, [RTMIN], NULL, 8) = 0
nanosleep({3, 0}, {3, 0})               = 0
munmap(0x40014000, 4096)                = 0
_exit(0)                                = ?

a strace se ukonci a bdcored bezi do prvniho mailu. Da se strace pustit s nejakymi parametry aby jsem zachytil i inkriminivany zaznam ?
System bezi na debian woody+backports.org

Zdravi Dusan Sys