spustenie xscreensaver pri zahajeni sedenia

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Čtvrtek Březen 18 00:05:15 CET 2004

> Je potreba totez napsat do nejakeho souboru, ktery spousti kdm.
> Obvykle to byva pro vsechny *dm soubor ~/.xsession

to som skusal (teraz pre istotu znovu :)
nepomaha. kdm to akosi ignoruje.
skusal som
~/.xsession
~/.Xsession
~/.xinitrx   <-ten zbehne iba pri spusteni pomocou startx / xinit
~/.wmrc  <- to je zrejme subor, kde si kdm zapisuje poslednu spustenu
sessnu pre daneho uzivatela. ked som pred wmaker pridal riadok s
xscreensaver& tak sa v kdm po napisani uziv. mena v boxe kde sa voli
sesna (IMHO info z ~/.wmrc) tak tam vidim default (co je KDE). Ked
zvolim wmaker, tak sa prepise subot ~/.wmrc

Som blby ja alebo kdm? ;-)

.t..