matroxfb jako modul

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na mu-st.cz
Středa Březen 17 11:36:43 CET 2004

> No pokud opravdu selhavaji pokusy s parametry predanymi jadru pri bootu,
> tak se asi budete muset premoci a jadro rekompilovat. Doporucuju vzit
> distribucni zdrojak, stejny kompilator a stejnou konfiguraci az na tu
> jednu zmenu, o kterou vam jde.
>
> I kdyz ted me napada, ze byla rec o nejakem hodne novem 2.6.x, kde jste ho
> presne sebral? Predpokladam, ze jste ho nekompiloval, kdyz rekompilaci
> povazujete za problem.
>

>Používám Mandrake 10.0 Comunnity. Rekompilace vůbec žádný problém není, ale
>prostě jsem chtěl zkusit, zda-li by to šlo takhle.

Asi vám to nepomůže, ale já jsem dělal stejné pokusy už s RH 9, pak s FC1 a chová se to stejně.
Pokud je matroxfb jako modul, nedonutil jsem ho natáhnou se po startu, musí se natvrdo
zkompilovat do jádra. U RH a FC1 se ještě někde po startu musí spustit setsysfont, jinak nefunguje
čeština na virtuálních konzolách. U MD 9.2 se to udělat nemusí , tam to funguje samo.

Ing.Rudolf Ulč
Městský úřad Strakonice
rudolf.ulc na mu-st.cz
idc na mu-st.cz