OT: server housing

Jaroslav Filip filip na mits.cz
Čtvrtek Březen 18 20:30:39 CET 2004

Ahoj vsichni!

Predem se omlouvam za off-topic dotaz, ale predpokladam, ze zde bude spoustu lidi, kteri maji na starosti nejaky ten server na pateri. Chystam se zprovoznit vlastni server, na kterem pobezi Linux (jedina spojitost s touto konferenci :o) ). Tento server bych umistil u nejakeho poskytovatele na pater. Ale resim jeden problem ... a to zalohovani. V serveru budou dva zrcadlene disky, coz mi vyresi problem padu jednoho z nich. Ale jak zalohovat data mimo server? Hledal jsem na Internetu, ale nikde jsem v nabidce server housingu nenasel sluzbu "vymena datovych pasek a jejich skladovani mimo budovu" .... jezdit kvuli tomu do Prahy, se mi nechce. Nabizi toto vubec nekdo? Jakym zpusobem resite zalohu dat? Napadlo me zalohovani pres Internet ... ale to se mi moc nelibi .... dat tam bude hodne .... ikdyz, kdybych to delal pres rsync (synchronizaci), tak toho zase nebude tolik ....

Diky za radu

J. Filip