server housing (OT, komerce)

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Březen 18 21:23:12 CET 2004

> Predem se omlouvam za off-topic dotaz, ale predpokladam, ze zde bude
spoustu
> lidi, kteri maji na starosti nejaky ten server na pateri. Chystam se
> zprovoznit vlastni server, na kterem pobezi Linux (jedina spojitost s
touto
> konferenci :o) ). Tento server bych umistil u nejakeho poskytovatele na
> pater. Ale resim jeden problem ... a to zalohovani. V serveru budou dva
> zrcadlene disky, coz mi vyresi problem padu jednoho z nich. Ale jak
> zalohovat data mimo server? Hledal jsem na Internetu, ale nikde jsem v
> [...]
hodne

Trebas Contactel volitelne zalohovani serveru nabizi. Pokud si (prikladne)
zadate umisteni serveru na vysilac Praha mesto budou pasky ulozeny na
Vinohradske (jina budova). Myslim, ze tohle dela naopak vetsina provideru, v
podstate jako samozrejmost.

--
Zdenek Mazanec, Contactel. s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz