Zkusenosti s VariCadem

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Pátek Březen 19 14:56:20 CET 2004

Dobry den,

uvazujeme, ze si poridime VariCad pro Linux na nejake vykresy. Mohl
by se mi ozvat nekdo, kdo s nim ma zkusenosti? U nas je pomerne silny
tlak na AutoCad, ale ten je jen pro Windows, pokud vim, a to bych nerad
dopustil...
Potreboval bych vedet:
- HW naroky, jakou grafickou kartu?
- jak vypada spoluprace s jinymi Cady (AutoCad)?
- vseobecne zkusenosti s programem: instalace, stabilita, dokumentace
- vseobecne zkusenosti s vyrobcem: zakaznicka podpora, rychlost vydavani
  updatu, vstricnost
- pripadne, pokud mate zkusenosti, jak si stoji ve srovnani s jinymi
  Cady
Diky predem za pomoc. Nejsem si bezpecne jist, jak je to zde s
beztrestnosti tohoto tematu, takze odpovedi prosim radsi rovnou
na moji adresu.

Zdravi Jaroslav Honsa.