Zkusenosti s VariCadem

Petr Lascak hwsoft na email.cz
Pátek Březen 19 15:11:46 CET 2004

Jaroslav Honsa pise:
> Dobry den,
>
> uvazujeme, ze si poridime VariCad pro Linux na nejake vykresy. Mohl
> by se mi ozvat nekdo, kdo s nim ma zkusenosti? U nas je pomerne silny
> tlak na AutoCad, ale ten je jen pro Windows, pokud vim, a to bych nerad
> dopustil...
> Potreboval bych vedet:
> - HW naroky, jakou grafickou kartu?
  viz WEB vyrobce

> - jak vypada spoluprace s jinymi Cady (AutoCad)?
  asi ano, ale nevim jak nejake speciality

> - vseobecne zkusenosti s programem: instalace, stabilita, dokumentace
> - vseobecne zkusenosti s vyrobcem: zakaznicka podpora, rychlost vydavani
>   updatu, vstricnost
  toto je asi dobre, co mam informace z firmy kde ho nasadili, ale je problem,
  ze si za to nechavaj dooost platit, srovnej ceny pro CR a Zbytek sveta.
  Pro ceny pro zbytek sveta je treba jit z pocitace mimo CZ zonu.

   Jinak se mi to docela libilo, hlavne integrace do KDE a rychlost.
   Ale uz jsem ho asi tri roky nevidel, tak nevim jak je na to ted,
   ale zase mate sanci podporit ryze ceskou firmu :D.

   Obecne si vsichni pochalovali architekturu klient server, kdy konstrukter
   naprosto transparentne pracuje z kterehokoliv pocitace na siti, pripadne
   z domova.

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec